De voorbereiding - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Tineke Linnartz - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Tineke Linnartz - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: Tineke Linnartz

Blijf op de hoogte en volg Tineke

14 April 2017 | Nederland, Arnhem

De Camino lopen is mijn doel. Een heel mooie, inspirerende reis. Ik hoop dat ik op eind van de reis kan zeggen dat het me goed heeft gedaan.
Met de zon op mijn bol en de wind in de rug.
De reis is eigenlijk al begonnen. Met mijn zusje Annette heb een heel stuk van het Jabikspad gelopen van Jacobiparochie naar Genemuiden. We hebben zon, regen, vorst en sneeuw gehad. Heel mooie mensen ontmoet en goede gesprekken gehad.
Later heb ik met mijn dochter Janneke van Zutphen naar Arnhem.
Daar tussen heb ik nog alleen enkele routes gelopen. Ik ben van Elst naar Nijmegen met mijn wandelmaaatje Annique gelopen.
Een hele beleving, hoor. Het zijn geen uitgezette routes en in de boekjes was het voor ons ook niet helemaal duidelijk. Maar we zijn er gekomen.
Op 18 april vertrek vanuit Nijmegen waar ik gebleven ben.
Ik loop via Den Bosch naar Vessem en Postel. En verder naar Rocroi. Daarna kijk ik hoe het gaat. Of ik doorloop of na een korte pauze verder loop van Saint Jean Pied de Port, de route Frances naar Santiago de Compostela lopen. Is nog vaag.
Eerst afwachten hoe het allemaal verloopt.
Tot de volgende brief. Gr. tineke

  • 14 April 2017 - 15:27

    Henk:

    Hoi Tineke

    Succes met het eerste deel van je Camino. Gezien je uitgebreide voorbereidingen gaat het je zeker lukken. Hou ons maar goed op de hoogte.
    Henk&Anky

  • 14 April 2017 - 21:12

    Tineke:

    Ik houd jullie op de hoogte, en denk onderweg aan jullie

  • 15 April 2017 - 14:17

    Jos:

    Heel veel succes, mam. Een droom die uitkomt!
    Volg je hart.
    Wij denken aan je xxx

    Jos & Vanessa & .......


    "Omaaa!!!!"

    Knuffel en kus ook van Lou ;)

  • 17 April 2017 - 22:25

    Jacqueline:

    Veel succes lieve Tineke.

    Je kunt het! Je droom naleven is altijd bijzonder en spannend.
    En als je er maar met hart en ziel in gelooft, lukt het ook. Maar vooral genieten, dan maakt het niet uit hoe ver je komt en is het nooit voor niets geweest :-).

    Liefs, Jacqueline

  • 18 April 2017 - 13:21

    Henk:

    Hoi Tineke

    Ik eerste kilometers zitten in de benen.
    Sterkte

    Henk



  • 21 April 2017 - 21:45

    Jacqueline:

    Wat mooi om je verhaal te lezen. Fijn ook, dat het goed gaat met je rug. En ik lees ook dat je ervan geniet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

Hallo allemaal, ik heb al heel lang de wens om de camino naar Santiago te lopen. Nu gaat het er toch echt van komen. Ik ben al lang langzaam aan het trainen. Ik ben geen 4-daagse loper, maar voor deze lange afstand leg ik bijna alles opzij. Ik ga in principe alleen lopen, maar mocht er iemand mee willen lopen is ie van harte welkom. En wellicht kom ik nog wel medepelgrims onderweg tegen.

Actief sinds 07 April 2017
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 7007

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Tineke op weg naar Santiago De Compostela

Landen bezocht: