Den Bosch naar Boxtel, - Reisverslag uit Druten, Nederland van Tineke Linnartz - WaarBenJij.nu Den Bosch naar Boxtel, - Reisverslag uit Druten, Nederland van Tineke Linnartz - WaarBenJij.nu

Den Bosch naar Boxtel,

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

26 April 2017 | Nederland, Druten

22 / 23 april,
Gisterenavond heerlijk gegeten bij Kim en Christan: aspergesoep en asperges met piepertjes en ei. En rauwkost. Heerlijk ! Wat kunnen lekker koken. Daarna naar Suzanne, Kim hield me gezelschap, zo lief. Nog even gebuurt met Suzanne en Jan.
Vanmorgen op tijd op, Jan bracht me naar het startpunt: de st. Jacobskerk. Vandaar liep ik via de Bosche Broek naar Vught. Er waren veel joggers, wielrenners, hondenuitlaters . Ik hoorde weer Bon Camino. Fietsers waren op de fiets naar Santiago geweest. Wensten me sterkte en plezier. Ze waren nog steeds enthousiast.
Door Vught en verder door de bossen, langs sportvelden en de golfbaan. Pff. Tijd voor lunch,
Ik zie een bankje, maar er stond een hek omheen. Toch hier mijn lunch en wat gedronken. En weer verder richting Esch. Mooie weg door bosrijk gebied. In Esch een kopje koffie. Ik belde eraan bij een zusje van Henk, maar er was niemand jammer. Foto van de kerk gemaakt.
En nu verder door Esch via de (lange) Eschebaan (er werd hard gereden) naar Boxtel. Ik was lang geleden geweest en herkende nog wel wat. Hier was het opener. Het liep lekker. De navigatie van de tel. Liet het afweten, dus maar op goed geluk naar mijn overnachtingsadres in Boxtel. Naar Gerrie en Cees. Gerrie is een studiegenootje en trouwe vriendin. Ook nu weer. Maakt niet uit. Kom maar hier slapen.
Hier heb ik toch wat omgelopen. Maar toch op tijd binnen en een hartelijk welkom en bijgepraat. Gezellig. En weer lekker verwend met een warm bad voor de spieren.
Heerlijk gegeten en een gezellige avond. En daarna een goed bed.

Van Boxtel naar Vessem,

Van Vessem naar Postel,


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

Hallo allemaal, ik heb al heel lang de wens om de camino naar Santiago te lopen. Nu gaat het er toch echt van komen. Ik ben al lang langzaam aan het trainen. Ik ben geen 4-daagse loper, maar voor deze lange afstand leg ik bijna alles opzij. Ik ga in principe alleen lopen, maar mocht er iemand mee willen lopen is ie van harte welkom. En wellicht kom ik nog wel medepelgrims onderweg tegen.

Actief sinds 07 April 2017
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 7023

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Tineke op weg naar Santiago De Compostela

Landen bezocht: