Correctie dag 1 - Reisverslag uit Vinkel, Nederland van Tineke Linnartz - WaarBenJij.nu Correctie dag 1 - Reisverslag uit Vinkel, Nederland van Tineke Linnartz - WaarBenJij.nu

Correctie dag 1

Door: Tineke.

Blijf op de hoogte en volg Tineke

20 April 2017 | Nederland, Vinkel

Ik lees nu dat op dag een maar de helft van het verslag staat. Misschien kan ik dit later nog eens bijschrijven.
Jammer, ik probeer het later nog eens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

Hallo allemaal, ik heb al heel lang de wens om de camino naar Santiago te lopen. Nu gaat het er toch echt van komen. Ik ben al lang langzaam aan het trainen. Ik ben geen 4-daagse loper, maar voor deze lange afstand leg ik bijna alles opzij. Ik ga in principe alleen lopen, maar mocht er iemand mee willen lopen is ie van harte welkom. En wellicht kom ik nog wel medepelgrims onderweg tegen.

Actief sinds 07 April 2017
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 6998

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Tineke op weg naar Santiago De Compostela

Landen bezocht: