Dag 2 Van Grave naar Zeeland - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Tineke Linnartz - WaarBenJij.nu Dag 2 Van Grave naar Zeeland - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Tineke Linnartz - WaarBenJij.nu

Dag 2 Van Grave naar Zeeland

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

19 April 2017 | Nederland, Arnhem

Heerlijk bijgeslapen, uitgerust om 6.00 uur op en om 7.30 uur op pad. Heerlijk wandelweer: 0 graden, geen wind en de zon was mijn wandelmaatje. De voetjes en mijn rug voelen goed. Helaas weer veel asvalt.
De route liep een stuk over de Maasdijk, waar ik veel met Paul overheen ben gereden. Uitzicht op de uiterwaarden langs de Maas. Langs de dijk liepen veel schaapjes met lammetjes, groepjes koeien. Ik werd goed bekeken, haha. Aan de overkant van het ligt Keent met daarbij een mooi natuurgebied waar een hele groep Schotse hooglanders liepen. Ik ben niet het Hans En Grietjepad op gegaan. Ik loop niet graag alleen in een begrazingsgebied. Maar van de dijk af kon ik ze toch ook goed zien.
Mijn lunch op een uitnodigend bankje opgepeuzeld. En daarna de afslag naar de Reek en later door naar Zeeland. En is nogal open in het Brabantse land en voor een sanitaire stop bij een garagebedrijf aangeklopt. Lief dat dat allemaal gewoon kan.
Wat foto's van het landschap gemaakt en weer door. Nu kon ik wel tussen de bossen door. Maar wel over het fietspad, dus wel asvalt. Bijna in Zeeland toch nog even gestopt. Mijn voeten en rug waren aan een stop toe en ik aan een kop koffie. Lekker. En op naar mijn overnachtingsplek in Zeeland. In het centrum vlakbij winkels en de kerk van Sint Petrus. Helaas alles dicht bij de kerk.
Overnachten in een mooie kamer in de herberg. Morgen zien we weer verder. Fijne avond nog,

  • 21 April 2017 - 18:54

    Jos:

    Leuk om te lezen, mam. -x-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

Hallo allemaal, ik heb al heel lang de wens om de camino naar Santiago te lopen. Nu gaat het er toch echt van komen. Ik ben al lang langzaam aan het trainen. Ik ben geen 4-daagse loper, maar voor deze lange afstand leg ik bijna alles opzij. Ik ga in principe alleen lopen, maar mocht er iemand mee willen lopen is ie van harte welkom. En wellicht kom ik nog wel medepelgrims onderweg tegen.

Actief sinds 07 April 2017
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 7003

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Tineke op weg naar Santiago De Compostela

Landen bezocht: