Boxtel naar Vessem - Reisverslag uit Vorden, Nederland van Tineke Linnartz - WaarBenJij.nu Boxtel naar Vessem - Reisverslag uit Vorden, Nederland van Tineke Linnartz - WaarBenJij.nu

Boxtel naar Vessem

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

26 April 2017 | Nederland, Vorden



Van Boxtel naar Vessem,
De lange wandeling van gisteren zat nog in de benen en Boxtel lag km's uit de richting van de route. Gerry en Cees brachten me met de auto naar Oirschot. Lief hoor. Ze liepen van hier met mij op naar Oostelbeers. Mooi weer en het lopen samen was erg gezellig. Mooie weg om te lopen. Genieten. In Oostelbeers was net een nieuw koffie en ijszaakje geopend. Dat kwam goed uit. Wij wilden graag koffie, en kregen er een lekker stukje kruidkoek bij. Het heette het 'Bakhuis'. Voor wij weg gingen was het vol met fietsgasten en wandelaars uit de omgeving.
Ik werd uitgezwaaid en liep alleen verder richting Vessem. Mijn overnachtingsplaats voor vandaag: 'de Pelgrimshoeve Kafarnaum'. Het was een lange wandeling met veel lange stukken. Vermoeiend voor lijf , met name de voeten.
Ik werd hartelijk verwelkomt door Piet en Ivonne, koffie en daarna in de huiskamer het afscheidsgesprek van 'fiets 3daagse' meegemaakt. Dit werd begeleidt door pater Fons. Bijzonder. De groep vertrok, op een man na. Die bleef nog een nachtje slapen. Naar mijn kamer en na opfrissen hebben we samen een warme maaltijd gegeten. Dit was een restjes van de vorige dag. Geen probleem, het was heerlijk.
Nog wat nagepraat en jaja: boer zoekt vrouw gekeken.
En daarna naar bed. Zelf je bed opmaken en de volgende morgen ook afhalen.
Hoort er ook bij. . Tot schrijfs, hoor.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

Hallo allemaal, ik heb al heel lang de wens om de camino naar Santiago te lopen. Nu gaat het er toch echt van komen. Ik ben al lang langzaam aan het trainen. Ik ben geen 4-daagse loper, maar voor deze lange afstand leg ik bijna alles opzij. Ik ga in principe alleen lopen, maar mocht er iemand mee willen lopen is ie van harte welkom. En wellicht kom ik nog wel medepelgrims onderweg tegen.

Actief sinds 07 April 2017
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 7004

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Tineke op weg naar Santiago De Compostela

Landen bezocht: